Help center – Five Line Label

Help center

Geen resultaten

Mijn bestelling

Ik heb geen bestelbevestiging ontvangen, is mijn bestelling gelukt?

Jouw bestelbevestiging ontvang je meestal binnen een uur na het afronden van je bestelling (check hiervoor ook je spam folder).

Mocht je binnen een aantal uur na het plaatsen van je bestelling nog steeds geen bevestiging hebben ontvangen, neem dan contact op met klantenservice@fivelinelabel.nl

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

Het is niet mogelijk om je bestelling te annuleren. U kunt uw aankoop(en) echter binnen 14 dagen na aankoop retourneren. U ontvangt een terugbetaling.

Wat moet ik doen als mijn bestelling beschadigd, defect of incorrect is?

Als je een beschadigd, defect of verkeerd artikel hebt ontvangen, neem dan contact op met klantenservice@fivelinelabel.nl. Maak een foto van de schade, of het verkeerde artikel dat je hebt ontvangen, evenals je ordernummer. We zijn er voor je!

Retourneren

Hoe stuur ik mijn producten terug?

Je kunt je producten retour sturen via een PostNL punt. Kosten voor retourneren zijn voor eigen rekening. Voor meer informatie verwijzen we je graag naar ons retourbeleid.

Hoe snel ontvang ik mijn geld terug na een retour?

Nadat wij je retourzending hebben ontvangen kan uw terugbetaling binnen 20 werkdagen worden verwerkt.

Wat zijn de kosten van een retourzending?

Via onderstaande link kun je zien wat de kosten zijn voor jouw retourzending:

https://www.postnl.nl/tarieven

Binnen welke termijn moet ik producten retourneren?

U kunt uw product(en) binnen 14 dagen na de aankoopdatum retourneren.

Bezorging

Hoe volg ik de status van mijn bestelling?

Een verzendbevestiging met een tracking nummer wordt naar u verzonden zodra we uw bestelling hebben verzonden. Gebruik deze link om je bestelling te volgen.

Betaal ik bij jullie verzendkosten?

Wij hanteren gratis verzendkosten binnen Nederland. 

Hoe snel ontvang ik mijn bestelling?

Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij je af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 16:00 uur zijn geplaatst, worden binnen 1-2 werkdagen geleverd door PostNL. (Ook op zaterdag)
Zodra we jouw bestelling hebben verwerkt, ontvang je hiervoor een Track and Trace code in de mail.

Betalen

Hoe kan ik betalen?

Betalen maken we graag zo makkelijk mogelijk voor je. Met de volgende betaalmethoden kun je jouw bestelling veilig afronden:

iDEAL: via de vertrouwde online betaalomgeving van je bank

Creditcard
: met jouw VISA of Mastercard

PayPal
: met het gemak van jouw PayPal account

Kan ik ook achteraf betalen?

Op dit moment is deze optie nog niet mogelijk op onze webshop

Het lukt niet om te betalen voor mijn bestelling

Wanneer betaling niet lukt verzoeken wij u om contact op te nemen via het emailadres klantenservice@fivelinelabel.nl

Mijn account

Wat zijn de voordelen om een account aan te maken?

Met een account op fivelinelabel.nl geven wij jou allerlei voordelen. Je ontvangt de leukste acties en give aways en sturen je regelmatig inspiratie. Daarnaast onthouden wij jouw adresgegevens voor de volgende keer en kan je altijd je bestelgeschiedenis terugvinden.

Hoe maak ik een account aan?

Welkom Five Liner! Leuk dat je een account aanmaakt. Zowel op desktop als op mobiel vind je in de navigatiebalk het kopje ‘mijn account’. Klik onderaan de groene button op 'mijn account aanmaken' en volg de stappen.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?

Geen probleem. Je kunt altijd een nieuw wachtwoord aanvragen. Klik tijdens het inloggen op mijn account op ‘wachtwoord vergeten’ en we sturen je instructies via het ingevulde e-mailadres.
Mocht dit niet lukken dan is het opgegeven e-mailadres nog niet bij ons bekend en kan je de stappen volgen om een nieuw account aanmaken.

Waar kan ik mij uitschrijven voor jullie nieuwsbrief?

Klik onderaan de nieuwsbrief die je hebt ontvangen op je mail op 'unsubscribe from this list'.

Hoe wijzig ik mijn gegevens?

Alle gegevens vanuit jouw account kan je zelf beheren en aanpassen. Zo kun je je naam, wachtwoord of telefoonnummer wijzigen. Ook je standaard bezorg- en factuuradres kan je toevoegen.

Hoe verwijder ik mijn account?

Wij gaan met zorg om met jouw gegevens. Mocht je om welke reden dan ook je account willen verwijderen, dan kan dat. Stuur je verzoek naar klantenservice@fivelinelabel.nl en we verwijderen je gegevens.

Productinformatie

Waar worden jullie producten gemaakt?

Onze producten worden in Portugal gemaakt. Voor meer informatie over hoe wij produceren verwijzen we je graag naar onze Made in pagina.

Hoe weet ik welke maat ik nodig heb?

Naast de informatie in ons Size & Fit onderwerp, hebben wij ook een size guide met meer informatie. Dit kan je terugvinden op onze productpagina's.

Wat is organic cotton?

Biologisch katoen is katoen dat wordt verbouwd zonder het gebruik van giftige en hardnekkige pesticiden en synthetische meststoffen. Voor meer informatie over biologisch katoen verwijzen we je graag naar onze pagina Our material.

Hoe worden jullie producten verpakt en verzonden?

Vanuit onze leverancier worden onze producten verpakt in een recyclebare plastic bag. Wanneer jij een bestelling bij ons plaatst verpakken wij het in een FSC gecertificeerde papieren verpakking die ook nog eens recyclebaar is.

Hoe draagt Five Line Label bij aan duurzaamheid?

Five Line Label probeert zo veel mogelijk mee te helpen aan een duurzamere wereld. Five Line Label is een slow fashion merk. Voor meer uitleg verwijzen je graag naar onze Sustainability pagina.

Zakelijk

Kan ik bij jullie komen werken?

Wanneer je interesse hebt om bij ons te werken verzoeken wij je om een email te sturen naar info@fivelinelabel.nl. Wij zullen dan zo spoedig mogelijk een reactie sturen.

Wie moet ik contacten voor een samenwerking met Five Line Label?

Wanneer er interesse is voor een samenwerking verzoeken wij je om een email te sturen naar info@fivelinelabel.nl. Wij zullen dan zo spoedig mogelijk een reactie sturen.

×